niedziela, 26 grudnia 2010

Mężczyźni wolą blondynki

     Jeden z wielu stereotypów mówi, iż większym zainteresowaniem wśród panów cieszą się kobiety o jasnych włosach. I wydaje się on być prawdopodobny. W czasach prahistorycznych blondynki były dość rzadko spotykanym "zjawiskiem", a co za tym idzie uważano je za bardziej płodne. Obecnie większość mężczyzn twierdzi, że woli blondynki, gdyż mają łagodniejsze rysy i wydają się przez to delikatniejsze, spokojniejsze i milsze. Spotkałam się nawet z wypowiedzią, iż "mężczyźni wolą blondynki, bo to takie zagubione sierotki, którym nie można odmówić pomocy" (była to wypowiedź reprezentanta płci brzydkiej :P ). Aż ciśnie się tu słowa Marcela Acharda "mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i przez to bardziej niebezpieczne".
      Poszukując informacji  na ten temat, nie znalazłam żadnych wiarygodnych badań czy też statystyk. A wchodząc na blogi o danej tematyce natknęłam się głównie na wypowiedzi kobiet ( z treści łatwo było wywnioskować, że blondynek ). Więc w rzeczywistości nie można potwierdzić, aby blondynki cieszyły się większą popularnością. Moim zdaniem jest to kwestia gustu i nie można jej uogólniać gdyż każdy z nas jest inny. Jednakże byłabym wdzięczna panom gdyby określili swój typ :)

5 komentarzy:

  1. Moim zdanie kolor włosow nie ma znaczenia i nie wpływa na charakter płci piięknej, co prawda niektóre sie tak zachowuja jak w powyższym artykule, tylko to sie nie odnosi do wszytkich kobiet tego samego zabarwienia włosów(co do płodności to wiem że jeżeli sie nie jest chorym to jest taka sama u wszystkich xD )
    Na mój typ sklada sie wiele czynników z czego kolor włosów jest najmniej ważnym z nich. Dla mnie liczy sie charakter, zgodność co do upodobań, dobre dogadywanie się między sobą no i wygląd (co prawda nie biore pierwszej lepszej i ma to dla mnie jakieś znaczenie ale nie w tak dużym stopniu)
    Takie jest moje zdanie na powyższy temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor włosów nie ma dla mnie, aż tak istotnego znaczenia, ważne żeby pasował do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem najbardziej zaważa na tym stereotyp, że blondynki są głupie............a PRAWDOPODOBNIE mężczyźni boją się inteligentnych kobiet, więc skłaniają się ku blondynkom:p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc zawsze wolałem czarne - jakoś kojarzą mi się bardziej z inteligencją. Choć to nie norma. Blondynka kojarzy się z łatwą zdobyczą bez zobowiązań - może dlatego?

    OdpowiedzUsuń
  5. racja Meju :P brunetki i czarne są zdecydowanie są inteligentniejsze i mają szalony temperament :):)

    OdpowiedzUsuń